Nuray23 Cevirmenanne doktorum hic olmana gerek yok demisti ama karari bana birakmisti😊 baktim etraftan herkes olmus dedim bende oluyum bari. Ama 5 taneyi olmam heralde 2 yeter 😂
Cicilibicili Nofa gebelikte 2 doz olunuyor. Kalanları tamamlamak isterseniz gebelik sonrası tamamlıyorsunuz.
Tnozg Benide yarın çağırdılar ilk doz için. Çok kararsızım. Bebeğe bir şey olmasından korkuyorum. Çoğunluk zararı yok diyor ama aşılar için yinede olumsuz konuşanlar var. Doktoruma sorduğumda yaptırabilirsin demişti ama bilemiyorum ya
Tgbdmrc Nofa 5. Si kaldi madem yaptirmisken hepsi ciksin aradan bence dayanin biraz. Benim ikinci hamileligim simdi rahatim valla
Tnozg Nofa az öncede hemşire arkadaşıma sordum o da geçen sene doğum yaptı. Bir zararı yok yaptır yaptırmazsan sıkıntı dedi. Birde ebe tanıdığımıza sordum o da bu aşı yollardır gebelere yapılıyor bir sorun olmaz dedi. Ben yinede kararsız kalıyorum ama ya
Bebek-geliyor Nofa 2 doz hamileyken yapılıyor o 5 yıl koruyor. Eğer 5 doz yaptırırsanız gebelikten sonra 3 kez oluyor oda ömür boyu koruyormuş. ilk değil ama ikinci dozu kolumu çok ağrıttı 3-4 günde geçti buz koymak ve ovmak iyi geliyormuş.