Nofa Ben iki dozu da yaptırdım agrim olmadi hiç sizlama oluyordu, hafif buz bastırdım.
Dogumdan sonra 3. doz da var dedi sağlık ocağında ama yaptirmicam 4. Ve 5. doz da bilmem ne kadar sonra ömür boyu kalıcı da demedi bana 3 sene içinde tekrar gebe kalırsan yapmana gerek kalmaz demişti sadece. Geçmiş olsun 😊