Hulyya Anlayabiliyorum ama kendini yormaman lazım bende kaç haftadır evi bile süpürmüyorum yatıyorum sıkılıyorum ama yapacak birşey yok lekelenme de olsa düşük tehdidi diye geçiyor bebeğinde çok küçükmüş ilgi ister rabbim yardımcın olsun canım Allah bebeğini sana bağışlasın 🤲