Hulyya Merhaba, bende 7+1 günlüğüm ve ayın 9undan beri açık pembe bazen açık kırmızı lekelenmelerim oluyordu doktora gittiğimde keseyi gördük rahimde kanama yok dedi progestan 200mg verdi ve iki haftan sonra tekrar görücem seni dedi cuma günü kontrolümüz var benim 5.gebeliğim ve hepsi düşükle sonuçlandı kanamam olunca ümidim de yoktu ama doktor hiç ümitsiz konuşmadı kese yerinde duruyor dedi ben 2 haftadır hiç iş yapmadım annem bakıyor rapor aldık yatıyorum progestan kullanmama rağmen bazen az bazen hiç gelmiyordu dün az bugün hiç yok stres yapma ama bence artık kontrolün gelmiş sende doktora git burada kim ne derse desin doktor görmeden net birşey söylenemez ama stres te yapma inşallah bebeğin seninledir ♥️ Rabbim hepimizin bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲