Benimkisi e geç döllenmydi adet geçtikten 2 3 gün sonra mi test yaptım çok silikti kan verdm 32lerde çıktı iki gün sonra yine verdm gayet güzel artip ilerledi moralinizi bozmayn bence hamişsnz kimysal olsa bile bir sonraki ay hamile kalma ihtimali daha yüksek çünkü vücut kendini hazırlıyor bebeğe kimyasal demek zaten gebeliğe hazırlık demek bu da bir umud