bigunanneolucak merhaba canım inşallah hamilesindir çok mutlu olurum…bizde polikistik over olduğu için geç yumurtlayabiliyoruz benimde 2 hafta geç döllenmeydi ilk öğrendiğimde 237 ydi iki katına çıkarsa geç olması önemli değil bebeğim suan haftasına yetişti..belirtiler bende de öyleydi karnımda bir ağrı vardı aynı adet olacakmışım gibi:adet olmayı bekliyordum ped bile koymuştum belim ve ayaklarımda ağrıyordu belirtiler zaten adet ağrısıyla aynı gibi inşallah hamilesindir dualarım seninle 😊