Canes Bu haftalarda dikiş atılmiyo diye biliyorum ama korkmayın yatarak düzelecektir yeterki inanın ve bebeğinizle konuşun ise yarıyor zamanın da gelmesini söyleyin sizi duyacaktır.. Siz sakin olursanız oda olur.. Dualar dinletin sizde dinleyin.. Benim 1 kaybım var şimdi tedbir amaçlı atıldı ama 30cmdi atıldığında ve yatarak 37.5 oldu.. Keyfinize bakın ev kirlensin hatta siz bile kirlenin umursamayın ben haftada 1 duş alıyorum oda 5 dakika da çıkıyorum. sabır herşeyin ilacı.. sabırsız biri olarak söylüyorum bunu.. kaç aydır yatıyorum dünya yansa umrumda değil çünkü bebeğim iyi onunla vakit geçiriyorum.. Sağlıcakla kalın iyi haberlerinizi bekliyorum 😍