Busra34gms Busenurrr maşallah bende 23+5 oldum güzel gidiyor ara ara sıkıntılar olsa da şükür her halimize
Melodyy Busenurrr Busra34gms merhabalar bende 25+6 oldum uykusuzluk yorgunluk bide son bi kaç gündür bel ağrısı oldu bende gün geçtikçe ağırlaştığımi hissediyorum ☺😍
Hraa Busenurrr bende 24 oldum 35 e doğru ilerliyorum ama tuhaf olan ve anlayamadıgım şey şu . Ultraaon cihazında farklı çıkıyor haftam normalde farklı hangisini gerçek haftam diye söylemeliyim onu anlayamıyorum
Busra34gms Melodyy ben mide ağrısı çok yaşıyorum reflü dedi doktor bide anlamsız ateş basıyor yüzüm yanıyor resmen :)
Melodyy Busra34gms evet olabiliyor bende soğan domates yiyince oluyor bide baharatlı şeyler yiyince dikkat ediyorum yemiyorum mideme kötü gelen şeyleri inan bana bir ateş basıyor balkonun kapısını sona kadar aciyom eşim delirdin mi napıyon hasta etcen kendini diye kızıyo bazende battaniyeyi üstümden atıyorum geceleri bildiğin ter atıyorum yatakta 😂
Mertim Benimde 25+0 bugün.3 4 gündür uyku problemim var,bebek normalde çok hareketliydi ama 2 gündür daha az hareket ediyor gibi.Birde kızlar nedense erken doğum yapmaktan korkuyorum sizde de böyle bi durum var mı?Niye böyle oldum anlamadim
Melodyy Mertim canım benimde bi dönem bebisin hareketleri azalmıştı sonra dan tekrar hareketliliğe geçti çikolata flan yeyince hareketleniyor uyuyor yoksa içerde 😂 Evet canım ben de de var di o Ama düşünme hiç rabbim hayırlısını bilir içini rahat tut canım strese koyma kendini
Babymommx Mertim Merhabalar 27+4 haftalık hamileyim aynı durum bende de var azlama var ve güçsüz haraket ediyor
Canes Merhaba arkadaslar bende 24+3 teyim rutin kontrole gelmistim alt tarafimda agri oldugunu soyleyince yatisim verildi rahim agzi kisaligim 25 e dusmus 1 ay once 36 mm ken detaylida hicbir sorun yoktu cok uzgunum Adim Canan oglum olucakti ismide Muhammed rabbim bagislasin insallah saglikla kavusayim dua ederseniz sevinirim insallah saglikla cumlesiyle bende zamaninda kucagima alirim.
Melodyy Canes bende ezgi canım rabbim şifa versin canım inşallah zamanında doğum yaparsın bi aksilik olmaz inşallah haber ver canım bize de rabbim hepimizin bebislerini saglikla kucagimiza almayı nasip etsin inşallah 🤲
Btky Canes Öncelikle çok geçmiş olsun.. Moralinizi bozmayın.. Rahim ağzı kısaldığı gibi uzayadabiliyo.. Bende aynı durumdayım ve serkulajliyim.. 13.haftada serkulaj oldum suan 25+4 ün. Sürekli yatıyorum wc dışında kalkmıyorum.. Eğer yardımcı olacak birileri varsa yanınızda yatarak bu durumu atlatabilirsiniz ve moralinizi yüksek tutarak.. Zamanında sağlıkla alırsınız bebeğinizi inşallah tekrar geçmiş olsun
Emine66 Bende 23oldum kızlar sizde göğsün tam altında bı ağrı varmi aynı şekilde sırtıma vuruyo ağrı sizede olan varmi
Duygularca Barlisko yaa ben de 23 haftalığım iki gündür çok belim ağırıyor hatta gece uyuyamadım sürekli belime destek koymak istiyorum çok evi işi de yapmıyorum evden de çok çıkmıyorum acaba çok hareketsiz kaldığım için olabilir mi ? Doktora da yeni gittim kontrole ne yapsam bilemedim ama sadece bel ağrısı başka bişey yok bebek gayet hareketli.
Canes Melodyy amin kizlar cok sagolun insallah saglikla zamninda kavusalim hepimiz moralim cok bozuk icimde kipirdadikca iyice bagladim rabbim ayirmasin insallah cumlesini benide
Canes Btky Amin Allah razi olsun rabbim cümlemize sizede saglikla kavusmayi nasip etsin bana dikis atilmadi ama bu haftada da oluyormu bilmiyorum daha bugun yatisim verikdi igne serum ilac tedavisi aliyorum yarin bakalim ne diyecek inşllah iyi olur evet annem bakicak insallah kalkmamam gerekiyormus zor ama Allahim insallah esirgesin cümlemize saglikla kavusmayi nasip etsin
Selinaymurat Busenurrr iyi gidiyor yani bir kaç ağrı sızı ve kusma dışında normal bende 24 +3 üm az zaman varmış aramızda 🤗
zeyzeyyyy Selaaam kızlar ben de 23+1 im vajinada ağrım var az biraz bacağımı fazla açıyım rahatsız ediyor.. bu durumu yaşayan var mı
Neslihan1903 zeyzeyyyy çatı ağrısı bu bende çekiyorum magnezyum iste doktorundan 🤗 hiç geçmiyor maalesef sadece magnezyuma başladığımdan beri hafifledi şükür 🤗
Canes zeyzeyyyy ihmal etme doktora gorun yazdim yukarida vajinadaki agri nomal degil 24+3 um yatisim verildi erken dogum riskim var yatarak geciricem rabbim izin verirse insallah dualarinizda beni unutmayin ismim canan sagolun