prensesannesii_ bencede yaptırma eper sonuç kararını değiştirmeyecekse hiç gerek yok riske atma kendini. Amniyosentezden sonra sanırım 4-5gün falan hiç kalkmadan yatman lazım. Sıvı azlığı her gebelikte oluyor diye biliyorum. Havuç suyunun çok iyi geldiğini söylediler. Şekeriniz varsa ölçülü için bi de bunu araştırın isterseniz. Ve bir doktorun dediğine bakmayın 3 4 doktora gidin bence hepsi aynı sorunu söyleyecek mi ona bakın