prensesannesii_
benden de istedi amniyosentezi ikili testim 110/ 1 çıktı ben yaptırmadım canim ,, sonucu ne çıkarsa aldırmayı düşünmüyorduk , herhangi bir durumda anneyi piskolojik olarak hazırlamaktı bu test ,, sonradan uçlu test yaptırdım renkli ultrasona girdim herseyim normal çıktı