Semabkr Kızlar bugün doktor kontrolum vardı. Bebeğim bir haftada 500 Gr almış. Şuan 2450 Gr dedi sizinkiler kaç? iri bir bebek dedi. Birde vajina ve kalça tarafıma çok baski yapıyor. Alttan muayene etti bebek aşağıda bu şekilde olan varmı ?
monaroza Semabkr Bizim 32. hafta kontrolünde 1870 gr dı haftasıyla uyumlu gayet iyi demişti ama maşallah diyim sizinki baya kilo almış kaç hafta önden gidiyor benim bebeğim mi çok zayıf diye korktum şimdi
Semabkr monaroza senin ki normal benimkinin kafası ve vücudu 3 hafta önde ama sürekli önde gidiyor doktorum o yüzden endişe etme iri sadece dedi ama çok asagidaymis.. fitil verdi dinlen kalkma iş yapma dedi ..
monaroza Semabkr Anladım ama maşallahı var 🧿 normal doğum olacaksa inşallah çok zorlamaz sizi bir avazda kurtulursunuz 🌸
Semabkr babyackgz sordum bir haftada bu kadar alır mı dedim bir hafta önce yanlış ölçüm olmuş olabilir dedi bu haftada yanlış olabilir dedi 250 Gr oynuyor hatta bazen yarım kiloya kadar oynama olabiliyor dedi.. 😒
babyackgz Semabkr maşallah 🧿 eğer normal doğum istiyorsanız iri olması normal doğuma engel olabilir sağlıkla gelsin 🐣
Eenn41 Semabkr maşallah sübhanallah rabbim nazarlardan korusun kuzum benimki 3 haftada 515 gram almıştı zayıf gerçi benimki 31+3 ’te 1635 ti 34teyiz kontrol var bakalım kaç olmuş😊
babyackgz Semabkr yaa o kadar oluyor muymuş 🙄 benim kız zaten küçük bir de yanlış ölçümse vay halimize 🤭
insan_insan Semabkr 32+3 2050 gr 34+3 2360 birazdan kontrolüm var 36+3 olduk çok iri bir bebek olmayacak galiba benim ki gerçi doktorum normal dedi
Doruktoprak 32de gittimde benimde 1900 gr dı. Maşallah sizinkine 😊😊 35 te tekrar gitçez bakalım kaç kilo olmuş merak ediyorum ilk oğlum 3800 gr doğmuştu bunu merak ediyorum 😊