A_Alparslan A_Alparslan ben özlemi başak olarak okumuşum pardon soryy🙏 özlem hanıma hiç bulamadım ben ikisi arasında ise zeliha iyidir bence ama onun kesin gününe denk gelmek lazım cok ciddi yoksa ama zaten sezeryan mis kesinlikle zeliha da bitir bnce
iremgun Dilaraksknclk gerçekten öyle 1 kez denk geldik doktorum başka ama beni çok rahatlatmıştı. 1 kezde doktorum yoktu özellikle okan hocayı istemiştim😊Bir gün olur hastahanede okan hocaya ulaşamazsanız falan volkan hoca da öyle çok sakin ve rahatlatıcı aklınızda olsun.😊 sağlıklı gebelkler dilerim🤲
sedamom Esracim01 bende çekirge doruğa gidiyorum. Sühendan hanıma, ama hiç doğum ücretini konusmamıştık. 4 bin tl mi doğum ücreti🙊
Lraybrs DilekKurt muayene ücreti ve doğum ücreti ne kadar peki Dilek hocanın? Biz dogudayiz da maalesef 30. Hafta da gelicem memlekete doğum için dışarıdan hasta kabul ediyor mu ki canım? 🙆🏽♀️
Esracim01 Lraybrs kabul ediyor Dilek hanım zaten hastaneyi arayıp durumu hocaya anlatırsanız 25.hafta gibi sıkıntı olacağını sanmam 😇
DilekKurt Lraybrs evet hatta 30.haftada Bi tanıdığımı yönlerdirmiştim aldı hatta sevindi de öneriyle geldiği için ☺️ ücret olarak da 160tl ama biz indirimli 145e gidiyoruz doğum ücretleri için hastaneye konusursunuz normal 3000 sezeryan 3500 diye soylediler değişmezse
K_Klc2701 Merhaba herkese aranıza yeni katıldım ben daha 4 haftalık hamileyim ve doktorum jimerde Nuray Hanım peki başka biri var mı acaba Nuray Hanıma muayne olan???
rumeysalbayrakaya Yalçın Gürel’in Muayenehanesine gidiyorum. Jimer’le başladım hastane kalabalık olunca muayenehaneyi tercih ettim. Hes koduyla en fazla iki kişi girebiliyor bi nebze daha içim rahat. Çok memnunum kaliteli, tecrübeli bir doktor 🙏🏻
Lraybrs Esracim01 oh iyi bari :) ben 25. Haftada arar durumu anlatırım öyleyse. Muayene ücreti ve doğum ücreti nedir peki ? 😊
Lraybrs DilekKurt Aa bende öneriyle geldim diyim 🤗 çok uygunmuş o zaman yaa. 30. Haftamda gidicez bakalım hayırlısı artık 🙆🏽♀️çok teşekkür ederim bilgi için caniiim🤗
124800 A_Alparslan randevu almak zor oluyor ama çarşamba ya zeliha ya aldım bakalım doğum tarihi verecek mi bir de acaba kaçıncı haftadan sonra randevusuz gidebiliyorsun hastaneye bir bilginiz var mi
__zulalguzell16 Seyma16 kaldığın odayı doğumhaneye çeviriyorlar canım odalar da tek kişilik ekstra seni alıp başka yere götürmüyorlar doğum için