Tunazeyneb ilk zehra istedi nst 34 2 de idim. Sonuçları haftaya gelince görürüz dedi gittim yoktu bana cuma salı vs bişey demesi gerekiyor mus dememis hanfendi olan başka dr lara yönlendiryrm sizi dedi kayıt alan kadın Süha beye gittim bekle bekle gebedir dik oda cabası 😒 Süha bey ne dedi biliyor musunuz 😓 zehra hanım erken başlat mış ben 37 den önce bakmıyorm nst ye 😫 haftamda 36 6 idi bakmadı 🥺 ultrason la da bakmadı götüme baka baka bok yere hast gittim bu nedenle .. eşim zaten izin alana kadar canını çıkartıyor lr bide bunlar böyle yapıyor işte 💆 nyse 38 39 de ikinci kere memige gittim oda göz ucu ile baktı kilo boy da dememisdi zaten öyle ce eve yolladı. Zaten bunların çalışma saati beni öldürüyor haberin olsun saat 4 den sonra dr kalmıyor neredeyse hastanede ve gidecekleri için nst leri ennn geç 3 50 de görüyorlar 4 oldu mu bakıyorum hiçbiri yok hatta nst deki kadın 10 dk lik nst sonucu kağıdı kesti kos bunu götur dr çıkar birazdan gormeden gider dedi ben şok oldum yani demem o ki nst için de enn geç 2 50 randevusu alın işiniz erken bitsin bitmesin yinede 3 den sonra ki randevular da zorlaşıyor işler ben anladım ki 3 den sonra randevu almak mantıksız bide öğle den önceki randevuyu da almayın dr kim varsa hızlı hızlı sokuyor saat geldi diye veya açıktgı için yarı yarıya ilgileniyorlar 11 50 randevusu ve 3 den sonra ki randevular hep beni yordu yanı