justwaiting canım bu şekilde açlık tokluk şekerine bakılıyor şeker yüklemesi yapılmıyor bı da farklı bir yöntem şeker yüklemesi yaptırmak istemez isen ya da şekerin yüksek çıkarsa ki benim ilk bebeğimde olan durumdu doktorun istiyo açlık tokluk şekerine baktırıyor tekrardan yükleme yapılamayacağı içindi benim ama yüklemeyi kabul etmeyip bı şekilde kontrol ettirmek de mümkün