Merhabalar, testi yaptırmadan önce kafamda deli sorular vardı resmen bugün hallettim çok şükür, yapılmalı mı yapılmamalı mı konusuna girmeyeceğim herkesin doktoru bilir benim doktorum önerdi ve çok güvenirim kendisine.
Sağlık ocağına gittim ve gitmeden 75 lik içeceğimi aldım eczaneden. İlk olarak aç karnına şekerime bakıldı kan alınarak, sonra içeceği içtim ve 1 saat bekledim tekrar bakıldı bu kez parmaktan şeker ölçüm cihazı ile bakıldı 122 çıktı gayet iyi dedi hemşire, aradan bir saat daha geçti yine parmaktan bakıldı 112 çıktı bu da gayet iyiydi. Sonuçlarımı kendi doktoruma götürücem tabiki.
Olayın tek kötü yanı aç kalmak tabiki. İçeceğin tadını herkes çok abartmıştı, gayet şekerli mecburen içilebilir bir şey midem vs bulanmadi benim. Bu şekilde umarım bı nebze yardımcı olmusumdur size de 🌼