Mom092 bol bol dua et konuş annesi bebişinle döner inşallah 🤲🏻😍 evet normal doğum çok büyük rahatlıktı hemen toparlandım ama her şeyde bir hayır vardır kuzum hayırlısı neyse o olsun dönmezse de üzülme hiç ☺️ bana emeklemeyi önermişlerdi burda denemiştim bi ara ama etkisi oldu mu bilmiyorum tabii, denemediysen dene istersen