Merhaba bebişlerr kontrolden çıktım yazayım dedim 😬 benim minnoş hala makat gelişi olduğu için doktorum bir hafta müsade etti doğum pozisyonu almazsa eğer sezaryen tarihi vermek zorundayım artık dedi 8-9 Ocak gibi alırım dedi benim gönlüm normalden yanaydı ama tabi ki bizim için hangisi hayırlıysa o olsun illa şu olsun bu olsun diyemem ama sezaryen duyunca biraz korktum kan aldırınca bayılan insanım çünkü 😬😂 Sizde durumlar nasıl 1 haftada dönme ihtimali varmı acaba ? Bu arada 36+4 olduk ☺️ Kilo biraz yavas ilerliyo bana göre ama doktorum gayet iyi diyo 🤷🏼♀️ 2500 kilosu 46 cm boyu👼