Yavrusununannesi___ en doğrusu ev yapımı kimyasal olmayan kalıp sabunlarmış ama zor geldiği için danışarak ben kendi çamaşırlarımızda kullandığım deterjanı (Ariel) kullanıyorum çok az miktarda tabi,sorun da yaşamadım hiç ve ben 960 gram doğup 1750 gramla eve gelen prematüre annesiyim ..ki çevremde doktor arkadaşlarım ve 4.sınıf tıp öğrencisi kardeşim ve ailede bi eczacı var ..fetvayı bizzat yetkililerden alınca içim rahat kullandım😂devam da ediyorum..çünkü bebek deterjanları diye satılan ürünlerde bile miktar olarak az olsada kimyasallar oluyo illaki para tuzağı olarak görüyorum ..