Yavrusununannesi___ Hazırlık yapan anneler bebeklerin kıyafetlerini yıkamak için hangi deterjanları aldınız ❤️
1PrensAnnesi Yavrusununannesi___ ebebeğin kendi markası leke çıkarıcısıda çok iyi ilkimde de onla yıkamıştım bu arada asla sabun tozunuda önermem kaşıntı yaptı oğlumda hep
Boncukbeyinannesi Yavrusununannesi___ ben oğlum için yıllardır momsgreen kullanıyorum bebeğime de aynısını kullanacağım inşallah
Meriiii9 Yavrusununannesi___ Ben Bayadır arastırıyorum en iyisi siveno granul deterjanlar kalıntı bırakıyormuş makinası bozulan olmus bebegin ilk ayları Cok onemli kesinlikle içeriği temiz Bir ürün kullanın sivenonun içeriği gercekten temiz
Busraveminisi1 Yavrusununannesi___ u green clean yumuşatıcı kullanmadan yumuşacık yıkıyor katkısız organik🥰
Yavrusununannesi___ 1PrensAnnesi Boncukbeyinannesi ablam da duru granül matik + dalin in pembe kapaklı yumuşatıcısını önerdi
1PrensAnnesi Yavrusununannesi___ ben hiç granülden memnun kalmadık sıvı çok iyiydi ayrıca dalin aşırı parfümlü bebeği rahatsız etmezse tabi kullanın yılların markası neticede
Yenianne001 Gizemshn canım ben az önce araştırdım ve karar verdim green clean hepsini set olarak alacağım. Herkes aşırı memnun hep 5 yıldız, puan kıranlar paketleme vs gibi kargo gibi şeylerden puan kırmış. Ürün organik hemen incele derim
Evrem93 Yavrusununannesi___ hacışakirin granül sabununu kullanıyorum ve yanında yumoş bebek için çok memnunum tavsiye ederim 👍
Glsrdnz Yenianne001 https://ty.gl/wazy3egqk Böyle fazla litrelik alırsanız tavsiye ederim daha bereketli olur deterjan zaten çok güzel çok güzel kokuyor ben böyle 2li 144 TL ye aldım.
Yenianne001 Yavrusununannesi___ green clean hemen bak canım trendyoldan. Organik herkes de çok memnun doğal içerik ben ondan alacağım
2021annesi Yavrusununannesi___ 34.haftadayim dalan zeytinyagli granulunu ve green cleanin yumusaticisini aldim. 2 3 gunde bir makina atip hazirliklara basladim. Kiz oldugu icin erken gelebilir endisesi sardi bunaralar beni de😬
Dudumrtk 2021annesi ya bende 33 haftalığım ve henüz deterjan almadığım ve çalıştığım için kıyafetleri yıkayamadım çok korkuyorum erken gelicek diye bizim de kız bebek
2021annesi Dudumrtk bende calisiyordum pandemiden dolayi uzatmadim 32.haftada ciktim izne. Evde olunca basladim zaten alicaklarimi almistim ufak tefek eksiklerim vardi. Sendr basla bence kafan rahat olsun. Dun gece agrim oldu azda.olsa endiselendim naparim diye😬😊
Dudumrtk 2021annesi valla sürekli aklımda benimde doğum korkusundan çok kaygılarım var erken gelirse hazırlık bitmedi diye