miniginannesi26 merhabaa, bizim de gelisimimiz uc hafta onde gidiyordu, once kafa cevresi 3 hafta onde, karin cevresi 2 haftaydi sonra ikisi uyumlu oldu ama haftamiza gore hep ilerideydi bir iki hafta cikiyordu bir uc hafta cikiyordu.. detayli ultrason haftamiza kadar da bir uyumsuzluk yoktu sonrasinda oldu.. bas cevresi ileride olunca biz perinatologa tekrar gorunduk bir sknti olmadi bebis iri bebis olucak dedi.. dediler ama oglusumuz 36+5te dayanamadi ve normal yolla dunyaya geldi 🥰 tabi ki insan haftasina gore uyumsuz olunca endiseli oluyordu, normal dogum olunca kafa yapisi uzun cikti oncelikle ama ayni gun toparladi tabii ki suanda hicbir farklilik gorunmuyor ve bir skntimiz da yok cok da guzel bir kafa yapisi var masallahh🧿🥰 endiselenmeyin, bir sknti olsa bile perinatologa gerek kalmadan kendi op. dr.’larimiz bunu gorebiliyor, size soylerlerdi korkmayin endise etmeyin ☺️☺️