Merhaba kızlar benim gibi sabırsız anneler var mı henüz 6+0 olduk bugün kese görmeye gideceğim yarın sizce bebeği görebilir miyim yada ileri haftalarda mi görürüm bilmiyorum çok heyecanlıyım . 9 ay nasıl geçer bilmiyorum ama karnimda bir an önce hissetmek istiyorum bebişimi zaman geçmiyor 🤦🏻♀️🧿