SibelMira123 tatlım üzme canını bu syfada 3 hafta gerilik olan arkadaş vardı perinatolog a gitmiş ve arkadaki farkı kısa sürede kapatmıştı yazdıklarını yazıyorum bende
İstisnasız;
3bardak süt, bol peynir- kaşar,ceviz, badem k.yemis,her öğünde 1tane sebze yemegi olmalı , 3ana öğün 3ara öğün öğün aralarında 2saat olmalı meyvelerden kivi, muz ve vitaminler aksatmadan kullansi gerektiğini gerekirse nöbetçi eczaneden alınması gerektiği
Aklımda kalmıştı kiz bu şekilde farkı kapatmış ve 2-3gunde artık 250 Gr alıyordu yazmıştı