GulerDoganAslan canim bende yurtdisindayim Amerikada burdada elle karin olcup kalbini dinliyorlar ben suan 35.haftadayim ama benim kasilmalarimda 20.haftalarda baslamisti hep su ic bol bol dediler ben en fazla 3lt iciyordum simdi son haftalarda iyice artinca kasilmalarim doktor 5litreye kadar cikaracaksin dedi suyu (tuz ,soda,peynir,zeytin yasakladi odemim arttigi icin sizlerinde aklinda bulunsun) ve dediki karninda agri hissettihinde ve kasildiginda buyuk bir bardak su ic, suan cok cok iyiyim suyu artirmak iki gunde bile daha iyi hissettirdi,tavsiye ederim(buarada burda magnezyum filan vermiyorlar dogum sancilarini geciktiriyor)