GulerDoganAslan şuan yazdıklarınızı okurken resmen kendimi okudum gibi. Bende yurtdışındayım sanki doktor kıtlığı var anlamıyorum ne derdimi anlatsam normal diyorlar buradaki annelerle aynı olan sıkıntılarım var Türkiye de hastaneye yatırıyorlar , 3 gün kalan var iğne, ilaç vs alan var ama bize normal diyip gönderiyorlar ben anlamıyorum hangisi doğru olan bir türlü tatmin olamıyorum 😔😔😔