25aralık cuma sezaryan olacağım tereddüte kalmak istemiyorum eksiğimiz varmı?
👶BEBEĞİM İÇİN
*1Adet kalın battaniye
*1Adet triko battaniye
*2Adet müslin kundak
*Alt açma minderi yatağa sermek için
*1Adet 10′lu hastane çıkış seti
*1Adet 5′li hastane çıkış seti
*2 Adet zıbın takımı
*3 adet çıtçıtlı
*Ağız mendili, çorap, patik
*10Adet bez, ıslak mendil, bebek yağı
*Puset+puset örtüsü
🤰KENDİM İÇİN
*Çarşaf+yastık kılıfı, battaniye(virüsten kaynaklı)
*Lohusa pijama seti
*Lohusa terliği+tacı
*2 adet polar pijama
*2 adet emzirme atleti, 1 adet emzirme sütyeni, 5 adet iç çamaşırı, çorap, havlu
*çıkışta giymek için Eşofman takımı+hırka
*ıslak mendil, kağıt havlu, göğüs pedi