Gulsum1205 Merhabaarkadaşlar demir ve b12 düşüklüğü için ne kullanıyorsun Bn şuana kadar hiç bi ilaç kullanmadım ilç icemiyorum dün kan vermiştim bunlar düşük cikmis önce iyiydi hepsi sizler neler kullanyorsnz
Kadze Gulsum1205 B12 için vitamin kullandım sdce ama demirnicin ilacı içemiyorum hamilelikten önce icemedim yani icimmalmadi karadut özü aldım sulandırıp keyvesuyu gibi yada sıcak suyla oralet gibi içiyorum pekmez gibi tadı var o biraz toparladı beni
Arifcaninannesi Gulsum1205 dodex iğnesi kullanıyorum oglumdad akullandim bu bebeğimde de kullanıyorum çok düşük benimkide
Srnysl Gulsum1205 benim de bayadusuk çıktı doktorum B12 iğnesi verdi onu kullanıyorum demir için de hap verdi d vitamini de düşük çıktı onun için de damla kullanıyorum
Gulsum1205 Bebislerimiz doktora dedm yabancı olduğu için yazmadı bana ya hap yada iğne dedi iğne baslaycm
Gulsum1205 Bebislerimiz sağlık ocağında kine desem yazammı ki devlet karşılıyor mu sen nasl aldn orda yaptılar tahlili yarn gdcm
Gulsum1205 Srnysl iğnenin faydası oldu mu kaçıncı haftadasiniz dün bnde gitim bana da iğne dedi 1 hafta hergün dedi sonra haftada 1 dedi
Srnysl Gulsum1205 bende öyle kullandım canım şuan sadece 1 tane ignem kaldı haftaya onu da kullanılan iki hafta sonra randevum var tekrar tahlil yapılacak ama iğneler baya bı toparladı beni çünkü o kadar kötüydüm ki dizlerim tutmuyor du resmen
Gulsum1205 Srnysl merhaba bsey sormak istiyorum cnm sen iğneyi ne zmn yaptryorsn öğlen sabh fark edr mi
Gulsum1205 Srnysl hm allah sagsalim kucağına aldrsn bnmde 28 aynı haftalarda başlamışsın o zmn sende iğne ye Bn geçmi kaldm dye ona sordm