Asya178 Gizemmmmmmkync en kötüsü de olsun diye dua ettiğin çocuğu bı an önce düşsün de kurtuluyum diye dua ediyorsun hayat daha ne kadar fazla acımasız olabilir ben anlayamamdim🤷
iremgun Razz7020 hadi bakalım kuzum hayırlısı inşallah. Ben de duaya çok ama çok inanırım🤲 ben de 1 kere test yaptım öyle bir daha yapmadım hiç günümde ya da günüm geçerse yapcam dedim ben de sen gibi 😊 hayırlısı ile inşallah güzel haberler ver kuzum🌸
Zezeeeyyldrm Gizemmmmmmkync 11haftalik olmasi gerekirken 5. Haftada kalmisti kesem patoloji sonucumda bos gebelik oldugu kesinlesti eger bebek olusmus olsaydi suan 6 aylik olacaktik ama nasip
Zezeeeyyldrm Gizemmmmmmkync hayirlisiyla olur insallah kurtaj basarili gecsinde olur yine insallah ilk gebeligin mi
Razz7020 iremgun 2300 olmuş canım. Ebe arkadaşımla konuşuyoruz şimdi bilgi veriyor. İyi dedi artışa yarın doktoru arayacağım☺️☺️