iremgun yarın arayacağım doktoru canısı değere göre ne zaman derse artık. Rahat ol olacak kuzucum. 4 eylülde rahim filmi çekildim sonra doktor bırakın korunmayı dedi sanki hemen olacakmış gibi bekledim herkes hemen hamile kaldım felan demiş ama o ay olmadı sonra folik asiti değiştirdim inofolic kullandım bir kutu eczacı onu verdi vinalac yokmuş yorumlarda iyiydi onun herkes hamile kaldım felan yazmış bir heves yine olmadı tabi sürekli test yapıyorum o aylar sonra bu ay adet olana kadar test yok dedim kendi kendime bekledim düşünmemeye çalıştım yine olmayacak diğer ay doktora gidecem artık diye düşündüm stresimi yok etmek için. Ve en önemlisi Meryem suresi dinledim bir gün onu dinlerken içim bi rahatladı dua ettim o zaman oldu diyorum kendimce☺️🌸