Gurbettebianne liya 29+3. Oğlumuz olcak 🙏👼. 👑Metehan👑 olcak ismi Allah izin verirse 🙏. Hepimiz bebeklerimizi kucağımıza sağlıkla alırız inşallah 🧚♂️
liya Gurbettebianne maşallah💙 adıyla yaşasın inşallah amin canım benim cümlemizle birlikte Allah bir avazda kurtarsın tüm hamişlerimizi ♥🙏🏻💙🤗
liya Dereninannesi maşallah♥ bir kız daha olursa oda beren💕 olur ben beren istiyordum malesef babamız oğlan olmayınca kıskandı ben koycam die tutturdu 😒😄
MiracAlpinveUmutunAnnesi liya ya bisey daha diyim cok komik olucak ama isimdede karar veremedik adiyla yasasin demissin 😀😀😀 bence unutkanlik cok olmus sizde 😀😀 bi tek az kaldigini tutturdun canim sagol insallah ☺
liya MiracAlpinveUmutunAnnesi 😄 ay sorma canım ciddi unutkanlık oldu bende umarım adı ne olursa olsun Allah size bağışlasın 😂 inşallah 🙏🏻💙
SedAbdurrahmanBeyter Bizde 22. Haftadayız kızım olacak adı da Hatice erva olacak kayınvalidem 1 ay oldu vefat edeli ismini koydum Ervayı da kendim seçtim ☺🤰🏼👼🏻
liya SedAbdurrahmanBeyter başınız sağolsun.... mekanı cennet olsun.... adıyla yaşasın inşallah ♥ Allah sağ salim kucağına almayıda nasip etsin canım ♥