liya MiracAlpinveUmutunAnnesi haha ay benim kafama unutkanlık çoğalınca ne güzel sallamışım öyle😂 maşallah adıyla yaşasın az kalmış Allah kurtarsın canım benim 😄💙🤲🏻
liya Dereninannesi maşallah♥ bir kız daha olursa oda beren💕 olur ben beren istiyordum malesef babamız oğlan olmayınca kıskandı ben koycam die tutturdu 😒😄
MiracAlpinveUmutunAnnesi liya ya bisey daha diyim cok komik olucak ama isimdede karar veremedik adiyla yasasin demissin 😀😀😀 bence unutkanlik cok olmus sizde 😀😀 bi tek az kaldigini tutturdun canim sagol insallah ☺