irorkay Melisa35 bende de var onlar. Tiksinme 5. Haftalarda daha yoğundu nedense azalıyor ya da ben öyle sanıyorum 🤣
Burjuca Bende de bel ağrısı ve halsizlik var, ara ara kasık ağrısı oluyor, bu sabah ilk defa tansiyonum düştü ve bayıldım:(( cuma ilk defa doktora gideceğim, herşey yolundadır umarımm🙏🙏
Esingktrk Melisa35 gittim bugün gördük çok şükür ki dış gebelikten çok korkuyordum doktorum böyle bir ihtimalin olmadığını söyledi 🙏🏻
Esingktrk Benim son adet tarihime göre 5+3 olması gerekirken doktarım 4 haftalık olduğunu söyledi yani o civarda dedi normal midir sizce