Melisa35 7+3 bütün. Dün doktora gitmiştim ilk kez kalp atışı duyup kendisini gördük zaten ufak bir şey belli olmuyor hiç neye benzediği, bebişin boyu şu an 9 mm imiş normalmiş. 🤣 ilk kez 5+4 de gitmiştim kesemi görmüştü doktor 16 mm idi kese boyutum. bulantılar 5.haftalarda daha yoğundu şimdi azaldı ama yine de var. Bende gaz ve şişkinlik sorunu var şu an.