m060918 Kızlar regli günümde test yaptım negatifti fakat hala geçmekte :( aynı durumda olan varsa burdan haberleşelim lütfen
Anneadayi52 m060918 testte negatif çıkıp kan da pozitif çıkanları gördüm emin olmak istiyorsan kan tahlili ver derim canım
Damlaltinay m060918 5 6 gün geçmesini bekleyin ve tekrar deneyin. Genelde çıkmıyor ilk gün kuzum. Allah hayırlı evlatlar nasip etsin.
Tugcekkkkk m060918 benim bir defasında tam 10 gün gecikmilti. Artık sağlık ocagı kan almak istemiyordu azarlıyordu hemşire yine niye geldin diye😊
m060918 Anneadayi52 ah canım kahverengi akıntım var ve korkuyorum o yüzden hani negatif görmekten :(((
m060918 Anneadayi52 evet kuşum regl öncesi olurdu ama 1 2 gün benim bu ay 1 hafta önceden başladı hala ara ara devam ediyo yüzüm gözüm sivilce doldu hep
Anneadayi52 m060918 eğer hamileyseniz yerleşme kanaması görüyor ola bilirsin canım benim de adetten 1 2 gün önce olur hep. Ama bu defa dediğin gibi baya önce olmuş kan tahlili yaptır derim pozitifi görürsen doktora görünüp hem için rahat eder
Ayca00 m060918 yerleşme kanaması olabilir bence kan testi yaptırmalısın, bende adetim 4 gün gecikince öğrenmiştim hamileliğimi ☺️ Güzel haberler alırsın inşallah rabbim gönlüne göre versin 🤍
Hav12316 m060918 benimde elim yüzüm hep sivilce adetime 5 gün kala da kanama oldu ilişki olmuştu hafif bi kan geldi bidaha gelmedi
zohreeeee Hav12316 canm adetine 1gun kalami yaptiginda pozitif cikti? Benimde 4gun gecti testler golge gibi aşıri silik
nurbanusan Hav12316 benim de 4 gün geçti, adet günümde test yaptım silik çizgi çıkınca kan verdim. 145 çıktı beta hcg, doktorum gebesin cuma gel görüşelim dedi, seninki daha yüksek iyi bence 😊
Neslibt72 Benim 1 gün geçti ama normalde asla şaşmaz günüm. İdrar testleri negatif çıkıyor o yüzden stresten olduğunu düşünüyorum şu an
Omay0707 m060918 valla benime 5 gün geçti dün erken gebelik yaptım negatifti kasık ağrısı akıntımda çok fazla bekliyorm belki vardır diye😏