btlsrkn-04 amin inşallah psikolokla falanda görüştüm bana dedi şimdi bilmediğin bi şehirde çalışan bir insandan bide bu pandemi girdi araya hiç bişey anlamadın ama bebeğin canlandığında bunları anlamaya başladın. Dua et dedi lohusalık sendromuna girmektense şimdiden yaşaman daha iyi dedi lohusalık sendromuna çok fena bişeymiş. Rabbim hiç kimseye göstermesin bu durumu sağlıcakla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasipsin inşallah 🤲🤲 annelik duygusu bambaşka bişey 😇😇