Kepiiiiianne valla aynı durumdayım sizinle. Benim de 24+3 buna rağmen cooook minik yani. Ama yok koltuğa yat çikolata ye,yok yan dön,amuda kalk falan işe yaramıyor. Çünkü bunu yazan hamileler zaten hissettigi icin onlardaki sistem farklı işliyor. Ben her şeyi denedim. Bıraktım artık.