Nes2 benim de 2 değer üst de çıktı 2 değer normal di diyey verdiler yeni yeni iştahım açılmıştı birden yine bir sürü şey yasaklandı ama yapacak bişey yok 3 ay çocuğum için sabredicem şu anlık ölçümler iyi gidiyor umarım yükselmez hiç zor ama gerçekten 😓