Nes2 Merhaba hanımlar şeker yüklemesi yaptırdım, sınırın üstünde çıktı 😔 Doktor diyet verdi inanılmaz zorlanıyorum …. Karın açlığı değil, duygusal açlık yaşıyorum … 27. Haftada 76 kiloyum, bu tarz birşeyler yaşayan varmı ? Biraz sohbetleşsek …
Alperefet Nes2 kaç çıktı sonucunuz ben daha sonucu göstermedim ama e nabıza düştü sonuçlar bir hafta oldu yaptıralı kesin bana da verecek😞 neler var listenizde
Yasmink Nes2 ah ah ben cumadan beri neleryaşıyorum anlatamam gebelik şekeri çıktı 4 5 gündür diyet yapıp takip ediyorum çok dengesiz çıkıyor sonuçlar suyum fazla gebelik şekeri var kotkudan ölücem erken doğum riski falan var diye daha 25 hafta olucam perşembe günü yarın endokrine gidicem ordan diyetisyene günlerim nasıl geçiyor anlatamam😔
Yasmink Yasmink Nes2 bir de iki hfta önce göğüs pompası almıştım merak edip denedim göğsümden beyaz sıvı geldi göğsü uyarmak erken doğuma hazırlamakmış şimdi forumda okudum onu da taktım kafama şimdi 😔
0101sevo Nes2 üzülecek hiç birşey yok benimde yüksek çıktı diyetle düzene girdi şuan ölçerek gidiyrouz çok şükür gayet iyi çıkıyor değerler hiç bi sorunumuz yok yüklemede yüksek çıkabiliyor üzülmeyin sadece dikkat edin düzene girdiğini göreceksiniz 😊 zaten şeker olmasada herşeyi bilinçli tüketmek en güzeli 😊
Didem34 Yasmink erken dogum riskiniz neden var. Bende persembe 25 haftalk oluyorm günümüz aynı. Gögüs ponpası olaynı birkere yaptıysanız sorn olmaz kafanıza takmayın normalde uyarmayn gögüslerinzii ama
Didem34 Yasmink canm diyete dikkat ederek ayarlayabilirsn bence kontrol altında tutabilirsn üzülme vakti saati geldiğnde saglıcakla al bebegni kucagna insllah
Fatmaaygzr Benim de yükleme sonunda değerlerim sınırın birazcık üzerinde çıktı yani açlık 95 olması gerekiyorken 106, tokluk sınırı 155 olması gerekiyorken 163 çıktı ve bana da diyet verdi uyguladım ama stres de yaptığımdan sanırım tokluk değerlerim normal çıkarken açlık değerlerim 100-140 arasında çıktı yarın gidip doktora göstereceğim bakalım ne diyecek inşallah insülin falan vermez dusundukce stres yapıyorum bu da iyi bişi değil. Bu yüzden siz ne kadar sakin olursaniz şeker seviyeniz de o kadar normalleşir ve yediklerinize dikkat edersiniz eğer değerleriniz çok çok yüksek değilse korkmanıza da gerek yok merak etmeyin çok önemli değil doktorlar biraz evhamlilar biraz bilgi biraz soğukkanlılıkla halledersiniz yani hallederiz inşallah.
0101sevo Fatmaaygzr yazınızı okudum yazmak istedim kesinlikle stres bir tabak tatlıdan daha çok etkiliyor 2 gun oğlumuzun odası geç gelecek diye üzüldüm o 2 gun yemesemde açlık yüksek çıktı ama sonra sorun çözülünce tak diye düştü 🤗
Gzm-plt_94 Nes2 benimde yüksek çıktı dahiliye için randevu aldım bakalım ne diyecek açıkçası dikkat de edemiyorum yediğime içtiğime çünkü duruma hakim değilim
Fatmaaygzr 0101sevo ne güzel ama ben kaçamadim unisilinden bugün kontrol vardı yüksek dedi verdi hemen unisilini😓😑 napalim 2 ay kullanacağız 😓😑
Annesininmisi Nes2 diyetin ikinci günü gerçekten çok mutsuzum açım diye ağlıyorum. O kadar mutsuzum ki anlatamam karnıma yastık bastırıp yatıyorum. Gercekten sinirlerim çok bozuldu
Annesininmisi Nes2 bugun dördüncü gün çok daha iyiyim 👍 ❤️ Belki salı günü tekrar gidicem o zaman biraz daha guzel liste verir umut fakirin ekmeği ❤️