Mertimm aynı sorun bizdede var🤦♀️ Allahtan evde 2 tuvalet var tek tuvalet olan yeri sadece eşim kullaniyo orda sigara içiyo sürekli ve ben hiçbi şekilde o tuvaleti kullanmiyorum eve biri gelsede orayı kullandrmiyorum. Banyodaki tuvaleti kullaniyorum. Diğer tuvaletin temizliğiyle herşeyiyle eşim ilgileniyo. Arada çamaşır suyuyla komple yıkıyo temizliyo. Havlusu kirlenincede değişiyo ben kapısını bile açmam o tuvaletin orda iciyosan herseyini yapicaksin dedim. Bazende mutfakta içiyo oyun oynuyo diye o zamnda komple camı kapıyı açıyorum ev buz gibi olunca tmam icmycem daha kapat diyo🤷🏼♀️ soğuk diye balkona çıkmıyo iki tane kocaman balkon var oysaki 🤦♀️