Mertimm Canım ben gebeliğimden önce sigara kullanırdım ve günde 1 pakette içerdim ama kendime verdiğim sözü tuttum ve hamile kaldıktan sonra öğrendiğim gibi bıraktım içmeyi ama eşim hala içiyor. Ona bırak diyemem, baskı yapamam çünkü ne kadar zor olduğunu biliyorum. Ben karnımdaki bebeğim için vazgeçtim, o da ancak yapabileceğine inanırsa vazgeçebilir ama ona baskıda bulunamam. Fakaaat, asla evin içinde, tuvalette içmez daha yeni sigara içmişken yakınıma gelmez çünkü bu kuralları en başta konuştuk ve o da anlayış gösterdi. Bence eşinizle konuşun, sigara içmeni anlıyorum ama tuvalette içme lütfen, benim yanıma gelmeden önce yeni içmiş olma rahatsız oluyorum de umarım anlayışla karşılar😔🙏🏻