Maviss Sumuss özellikle doktorumu araştırdım o hastanede sadece iki kadın doktor iyi mehriban Nebioğlu ile elif Yılmaz canim sen bilirsin tabi ama o doktoru duymadım inşallah iyidir
Maviss Gfrn a ben 15 de öğrendim oğlum olacağını ve bugün gittim 16 olduk doktorum yine erkek dedi normalde yasak hastanelerde oyuzden tam emin değilim diyorlar ve pipisini gösteriyorlar detaylida öğreniriz nasıl olsa dimi 😊
Gfrn Maviss aynen öyle bana meyve suyu iç çikolata ye gel ki cinsiyete de bakalım demişlerdi 🙂 benim kızın geç göstermesi doktorlarında derdi oldu artık 🙂
Gfrn Maviss sezaryan da girerim doğumuna normali de zorlayacağım girmek için dedi inşallah denk gelir
Sumuss Gfrn canim bende cok iyi bi doktor oldugun duydum o yuzden onu tercih ettim insallah memnun kalirimm 🙂 .
rumis06 Maviss merhaba elif yılmaz hocadan memnunmusunuz rahatlatıcı birimi ? bi de mehriban hoca hakkında bi fikriniz var mı
Ebebek Arkadaşlar 13+6 günlük gebeyim ve sami ulus hastanesinde mehriban nebioğlu doktora gittim ve bugün ögrendim benim ikili testimin gğnünün yarın doldugunu bana hiç bi bilgilendirme yapılmadı ve ben doktorumu hilmi yıkdırıma degiştirecegim inşallah Alkah herkesi iyilerke karşılaştırsın