Askk evet memnunum detaylı da bebeğin sırtını göremedi İlhami hoca bakmıştı tekrar randevu verdi başkası olsa es geçebilirdi ben vicdanımı rahat tutayım birdaha gel dedi ve 30 dk sürdü iyice baktı herşeyine öyle verdi sonucumu ben memnunum ilgililer sadece doktorların yanında ki asistan ablalar mı hemşireler mi onları pek sevmiyorum 🙂