Begm bende Bursa’da otuyorum aramadığım gitmediğim eczane kalmadı yok diyolar hep nasıl bu kadar önemli bir ilaç olmuyor anlamıyorum talep çok ona göre firmalar yapmıyor mu acaba anlamadım gitmedi bazılarıda zam gelicek iğnelere o yüzden şuan gönderilmiyor vs diyolar neye inanıcaz bilmiyorum 🤷♀️