Merhaba arkadaşlar kız kardeşim iki düşük yaptı hiç bir sıkıntısı yok ama doktor kan pirtilasmasi iğnesi yazdı kan sulandırıci vurul dedi eczanede yok bulunmuyor 10 adet bula bildik oda yarın bitiyor hiç bir yerde yok korena yüzüne iğne bitmiş eczacılar öyle diyor kan sulandırıci olduğu için piyasada yok bulamazsınız bitti diyorlar Gaziantep de yaşıyoruz bulamadık lütfen iğnesi olup vermek isteyen var ise bnaa yazsin doğum etmiş ama iğnesi var olan arkadaş varmi yardımcı olun bize lütfen