Bende şehir hastanesine gidiyorum ilk başlarda Meryem hanıma gitmiştim çok detaylı birşey söylemedi son olarak detaylı utrasyon da Fatma salihe gittim tekrar bulursam randevu ona alacağım Necati ve ulaş bey işin de iyi diyorlar ilgililermiş erkek doktor denk gelmedi şimdiye kadar 26+0 günlüğüz doğumda da burayı düşünüyorum genel olarak refakatçi almamaları dışında doğum yapanlar memnun kalmış