Bende sehir hastanesine gidiyorum. 39 haftadayız. Pazartesi gittim o kadar ilgisiz bir doktordu ki sadece kilo söyledi kendi doktoruma randevu bulamadım diye. Yakın zamanda doğum yapan arkadaşım var. Sezeryana da refakatçi alıp almadıkları o zamanki covid yoğunluğuna baglı dedi hemşire. Ama norma dogum için kesinlikle almıyorlar demişti