annepanda bende diyetisyene mi başlasam acaba ne güzel vallahi tebrik ediyorum benim hiç mide bulantım kusmam olmadı gebelikle düzenle hayata geçtim diye sanırım bu oldu yoksa normalde öğünleri ayakta geçiştirerek yiyen bir insandım sanırım düzenli beslenme bana yaramadı 😬