Hayalleredogru Kızlar ben çok normal beslenmeme rağmen 12 haftada 3 buçuk 4 kilo arası aldım neden kaynaklanıyor anlayamıyorum mide bulantım kusmam hiç olmadı ama bu kadar kilo almam normal değil benim gibi olanlar ne yaptınız kilo alımını yavaşlatmak için
Mutluuyuvaa Hayalleredogru bende burada bekleyeyim geceleri kendimi tutamıyorum gece 5 de uyanıp makarna yaptım 😣😣
Sermec27 Hayalleredogru biraz fazla sanki ben 10 haftama kadar 1 kılo verdim 46 ydım 45 oldum su an 12+5 haftalık hamıleyım ama cok cok 1 kılo almışımdır belki yarın randevum var bakalım aldım mı 🥰ama biraz dikkat edin tavsiyem 16 dan sonra daha cok kılo alınıyor biraz dikkatli gitmek lazım 🥰🌸
Nisaa46 Hayalleredogru Ah canım bende aynı konudan muzdaribim şuan 15+1 ama 5 6 kilo almışımdır bakalım yarın gidicem
Gull_94 Hayalleredogru normal bence kılo alımı 🙄bende 14 haftada 3 4 kılo aldım ama takmıyprum pnemlı olan bebegın gelısımı kılo sonrada verılıyo faydasız oldugunu dusundugunuz seylerı yemeyın bı sure sıslık odem varsa onlarda etkıler tabı
Bubuseli Benimde öyle 3 kilo falan aldım gobus fazla değilde sanırım ödem falan göğüs şişliği karın şişliği regli olamıyoruz die vitamin falanda kullanıyoruz büyük ihtimal oyuzden erkenden şişmeye başladık 😂😂
Hayalleredogru Bubuseli benimde göğüs ve göbek aldı sanki bacaklar basen aynı ama nasıl oldu bu iş herkes kilo veriyor 3 ayda😂
Hayalleredogru Mutluuyuvaa maşallah bende salatalık muz falan yiyorum öyle gece uyanıp midem kazınınca😁
Hayalleredogru Sermec27 aynen çok yemediğim halde dert ediyorum işte yesem içim yanmaz hayatım boyunca zayıf insan oldum kilo beni korkutuyor
Hayalleredogru Gull_94 öyle tabi ama nasıl ne zahmetle veriliyor 😂😂 onlar için değerde işte insan takıyor
Sedagb Hayalleredogru ekmek, pirinç, tatlı bunlardan uzak durmaya çalışın😊 meyve, kuruyemiş ve süt ile ara öğün yapabilirsiniz. Akşam saatlerinde meyve yemek yerine gündüz vakitlerinizde yemeniz daha iyi olur😊
Hayalleredogru Sedagb çok uzun süre aç kalma dedi doktor bende akşamları meyve tarzı yiyorum ama ne pirinç ne ekmek zaten tatlıyı hiç sevmem nedir bu anlamadım😂
sinefil Hayalleredogru Evet biraz fazla almışsınız kaç kiloyla hamile kaldınız zayıflar daha çok alıyor genelde fakat ben 55 ile hamile kaldım 14 haftalık hamileyim henüz almadım. Bulantım hiç olmadı ama istahsizlik oldu bence 3 ayınız doldu riskli bir gebeliginiz yoksa bundan sonra yürüyüşlere başlayın ben aksatmadan her gün yarım saat yürüyorum. İlk gebeliğimde iştahım çok açıktı deli gibi yiyordum buna rağmen 68 le doğuma girdim. Yürüyüşlere bağlıyorum ben bunu o zaman da her gün yürüyordum
Hayalleredogru sinefil bende yarın yürüyüşe başlayacağım inşallah 52 kiloyla gebe kaldım canım ama hiç iştahsızlık yaşamadım
Sedagb Hayalleredogru meyve doğal şeker bile olsa şekerli bir yiyecek onun yerine gündüz meyve akşam kuruyemiş veya süt tüketebilirsiniz😊
sinefil Hayalleredogru İnanın kilo alınca insan önünü alamiyor bence çok güzel kilonuz avantajlisiniz dikkat edin doğumdan sonra vermek zor oluyor ☺️
Gull_94 Hayalleredogru ben zahmetsız verdım ondan dusunmuyorum 😂ama verılır ılla bsverın tadını cıkarın
Sermec27 Hayalleredogru ben oğlumda toplam 17 kılo almıştım o da 16 haftadan sonra başlamıştı bu bebeğimde de daha başlamadı kılo alımı bakalım sag salim alırız bebeklerimizi kucagımıza inşallah 🤲 🥰
annepanda Hayalleredogru ben 23+5 oldum.. bugun kontrolumde toam 2.9 kilo almisim. Tabi verdigim 5 kiloda var.. yani hala eksideyim 😁😁😍 diyetisyene baslamistim 8.haftada devam ediyorum..
Hayalleredogru annepanda bende diyetisyene mi başlasam acaba ne güzel vallahi tebrik ediyorum benim hiç mide bulantım kusmam olmadı gebelikle düzenle hayata geçtim diye sanırım bu oldu yoksa normalde öğünleri ayakta geçiştirerek yiyen bir insandım sanırım düzenli beslenme bana yaramadı 😬
Hayalleredogru annepanda bence de bende ona karar verdim her gün muz yiyordum artık ona ara vereyim haftada 2 yada 3 olsun