Kızlar çok düşündüm aminiyosentez testi yaptırmak asla istemiyorum o yüzden nifty testi yaptırmaya karar verdim ama yaptıranların bi kaçı test negatif çıksada çocuğum down’lu doğdu diyo sizce nasıl bu test bide o kadar para yani yaptırmalı mı aklım çok karışık inanın napcamı bilmiyorum ?