Bende astım var çocukluğumdan beri kronik öksürükle mücadele ediyorum. Bide konu astım olunca öksürük şurubu falanda işe yaramazdı. Zencefil,bal,limon suyu, tarçın, karabiber koyduğum bir karışım hazırlar içerdim tadı gerçekten berbat ama çok rahatlatıyor ama hamilelikte sakıncalı olabilir bu saydıklarım, bilgim yok 😞