aylin08166 bak dua et allahtan hayırlısını işte.bende henüz hamile değilim doktora gidiyorum ovulasyon testi ile takipteyim. Kendini salmaya çalış.inan bende sitres li bekledigimnzamanlar sonuç alamadım uzuluyordum .insan kendini rahat birakmazken olacaksa olmuyor . Eskisi kadar uzmuyorum kendimi allah in elinde olan bi durum.cok.sukur olmamas i.icin bi şey de yokmuş.benim.allah hayırlı sini versin tevekkül etmeye çalış sende lütfen en azından kendi ni de düşün sen üzüldükçe hormonların kötü ye gidiyor. Dualar oku çık dolaş kendine iyi gelen.elinden gelen biseyler yapmaya çalış.kafani boşaltmaya bak canım.insaniz biz isteyince değil allah dileyince oluyor.